Kontakt

Gadu-gadu-kontakt przez widget ,e-mail blog.zobaczswiat@gmail.com

niedziela, 10 czerwca 2012

Pisanie pamiętnika

Niedawno miałam urodziny i postanowiłam w swoim życiu wprowadzić drobną zmianę-mianowicie postanowiłam pisać pamiętnik.Byłam ostatnio na zapytaj i patrzyłam jak go pisać-nie dowiedziałam się nic nowego... Nie można szukać na innych stronach tego jak go pisać lub co powinno się w nim znajdować. Pisanie pamiętnika to rzecz osobista pochodząca z serca.
              Na stronie www.spryciarze.pl,a dokładnie  tutaj znalazłam program o prowadzeniu pamiętnika w komputerze,w specjalnym programie,ale osobiście najbardziej polecam robienie tego w zeszycie, bo możesz go wszędzie ze sobą zabrać,wklejać zdjęcia, robić rysunki itp.Uważam też,że taki pamiętnik ma większą wartość sentymentalną,ale wiadomo- jak zdecydujecie się pisać pamiętnik wybór należy do Was.
          Pamiętniki piszą głównie dziewczyny. Jest to świetny sposób na rozładowanie emocji,ale także na poznanie samej/samego siebie.Gorąco polecam !!!

1 komentarz:

SzeptyMarzeń pisze...

Ooo ja wlasnie od miesiaca pisze i naprawde polecam bo to pomaga jesli nie chcecie o czyms z kim pogadac to najlepszym sposobem jest zapisanie tego bo trzymanie tego w sobie nie jest dobre i tylko zasmieca nam glowe.